Skoring modellari

Kredit risk reytingini ishlab chiqish
Ma’lumotlarni boshqarish hamda ma’lumotlardan samarali foydalanish uchun, muassasalarga ma’lumotlarni olishda, tahliliy talqinlarni ajratishda va tanlashda yordam beradigan biznes yechimlar kerak.

Skoring modellari- har qanday moliya instituti ish jarayonini optimallashtirishga imkon beradigan vosita hisoblanadi. CRIF modellashtirish va ekpertiza vositilarining to’liq portfelini taqdim etadi, bu esa biznes tahlilchilariga boshlangich ishlab chiqaruvchilardan tortib, ilg'or ishlab chiquvchilargacha bashoratli modellarni loyihalashtirish, qurish, sinovdan o'tkazish, amalga oshirish va boshqarishga imkon beradi.

Biz taklif qiladigan skoring kartalarining turlari:

Kredit byuro skoring sistemasi subyektlarning (yuridik va jismoniy shaxs), kreditlarni kelushuvga asosan to’lab bera olish qobilyatiga qarab klassifikatsiya qiladi.

Kredit riskini baholash modellari kredit siyosatini yanada ob'ektiv va izchil olib borishga imkon beradi.
Kollektorlik skoring modellari qarz yig'ish samaradorligini oshirish uchun maqsadli va o'z vaqtida bajariladigan harakatlarni aniqlash imkonini beradi.
Marketing skoring modellari mavjud portfelning samaradorligini oshirishda va yanada kop daromad olib keladigan potensial iste’molchilarni jalb qilishda yordam beradi.
Firibgarlik skoringi modellari firibgarlikni baholash modellari, pul auditi xizmatlari va IFRS 9 ni baholash orqali havfsizlikni qo'llab -quvvatlash uchun kamroq holatlarga e'tibor qaratib, firibgarlik xavfini nazorat qilishni optimallashtiradi;

Modelni boshqarish tendentsiyalarni tahlil qilish, barqarorlik va migratsiyani tahlil qilish va kuzatish, shuningdek, skoring kartalarini kuzatish, monitoring qilish, aniqlik kiritish, qayta kalibrlash va/yoki skoring kartalarini qayta ishlab chiqish kabi vazifalarni o'z ichiga oladi. Texnik iqtisodiy o'rganishlarga, alternativ ma’lumotlarni qiymatini tahlil qilish va iste’molchining skoringini qiymatini baholash kiradi.

Riskni boshqarishni ilg'or modeli
Ichki reyting tizimi (Bazel talablariga muvofiq), iqtisodiy guruhlarni baholash, tekshirish va ko'rib chiqishdan tortib kalibrlash va baholashgacha kengaytirilgan skoring tizimlari modellarini ishlab chiqish, shu jumladan defolt ehtimolligi modellari, defoltni hisobga olgan holdagi yo'qotishlar va defolt xavfi, ham miqdoriy, ham subyektiv yondashuvlarni o'z ichiga oladi.

Moliyaviy modellar, shu jumladan mijozning qarz olish qobiliyatini o'lchaydigan va moliyaviy stress indeksi, kredit limiti va oilaviy byudjetni o'z ichiga olgan kredit ko'rsatkichlari indeksi;

Riskka asoslanga narxlash modeli narxlarni belgilash, har bir modelni mijozning risk profiliga muvofiq kalibirovka qilish va moliyaviy muassasani harajatlar tarkibini optimallashtirish;

Adolatli qiymat CRIF ma'lumotlaridan foydalangan holda, chakana portfelning xizmat qilish vaqtini baholash uchun qiymat hisoblanadi.
Bashoratli tahlil - bu ko'plab takliflarimizning asosiy komponenti va ajralmas qismi, shu jumladan kredit menejmenti platformasi mahsulotlari (StrategyOne) va boshqa xizmatlarni o'z ichiga oladi, ko’plab muvaffaqiyatli proyektlar natijasida bu tahlil harajatlarni kamaytirish va tezroq daromad olish, hamda izchil baholash jarayonini ta'minlashga yordam berishi mumkinligini ko'rsatib berdi.

 

Ariza beruvchilar uchun muqobil ma'lumotlar
MAP –ko’p bosqichli qaror qabul qilish tizimi bo’lib, Metadata skoringi, arizalar skoringi va psixometrik skoring yordamida kredit berish jarayonida qaror qabul qilishga yordam beradi.

Meta ma'lumotni skoringi
Subyektning javob berish vaqtidagi holatiga qaraydi hamda soxta foydalanuvchilardan himoya qilish funksiyasini taklif etadi.

Ariza skoringi:
Mijozlarning demografik ma'lumotlaridan foydalangan holda tasdiqlangan an'anaviy baholash vositasi.

Psixometrik skoring
Mijozning shaxsiyati haqidagi ma'lumotlardan foydalangan holda yangi alternativ baholash vositasi.
Psixometrik skoring mijozlar bilan ishlash tizimini yaxshilash uchun rasm va animatsiyalar bilan to'ldirilgan viktorina shaklida taqdim etiladi. Bu mijozni shahsiyatini darhol baholashga imkon beradi va moliya muassasalariga kredit arizasini ma'qullash yoki rad etish borasida qaror qabul qilish jarayonini yengilashtiradi.

Xususiyatlar
Geografik qamrov: Hozirda Hindiston, Janubiy -Sharqiy Osiyo, Yaqin Sharq, Afrikada mavjud.
Mahalliylashtirish: bozor va segment talablariga muvofiq, asosiy tuzilmani saqlab qolish.
Qo'llab-quvvatlanadigan tillar: 6 ta hind (hind, bengal, tamil, telugu, kannada, marati) va global tillar (ingliz, fransuz, italyan, mandarin, arab, bahasa, malagas) mavjud.
Yondashuv: Metadata skoringi, ariza skoringi va psixometrik skoringini ishlatadigan ko'p bosqichli qarorlar qabul qilish tizimi.

MAP - farqlovchi
An'anaviy kredit skoringi kredit oluvchining o'tgan to'lov tajribasiga asoslanib, kreditni qaytarish ehtimolligini bashorat qiladi. Biroq, ilgari kreditlarni qaytarish tarixi bo'lmagan taqdirda, kredit bo'yicha mutaxassis, kredit oluvchining, kreditga layoqatliligini baholash uchun shaxsiy suhbat o'tkazishi mumkin. Biroq, bu ishga shaxsiy fikrini ta’siri bo’lishi mumkin. CRIF yuzma-yuz suhbatni avtomatlashtirish uchun kalitli platformani taqdim etadi va mijozning shaxsiyatini darhol baholaydi.

CRIF psixometrik skoring platformasi (MAP) mijozning shaxsini baholab, uning qarzni to'lash qobiliyatini va niyatini aniqlay oladi. MAP jamiyatning madaniyati va e'tiqod tizimini hisobga olgan holda, shaxsiyatning turli jihatlarini, masalan, vijdonilik, halollik, intizom va boshqalarni o'rganadi. Masalan, vijdonli odamlar qo'shimcha daromad olish uchun ko'p mehnat qilishga tayyor bo'lishadi va hokazo. Shaxsning har bir o'lchovi mijozning kredit xavfini baholashga yordam beradi.

Bu platforma kredit oluvchining ruhiyatiga chuqur kirib borish uchun ijtimoiy -iqtisodiy holat, ta'lim darajasi va boshqa o'rganilgan xatti -harakatlarning niqoblarini olib tashlaydi. Shuningdek, u har bir mijozning shaxsiy xususiyatlaridan kelib chiqqan holda xabarlarni moslashtirish uchun kreditorlarga mavjud kredit oluvchilar to’grisida nomoddiy ma'lumotlarni taqdim etishi mumkin. Shunday qilib, qarz beruvchi iste'molchi haqida yaxlit tasavvurga ega bo'lishi va uni shaxsiylashtirishi mumkin.

Boshqa Yechimlar

Cut Bnl Case Study

StrategyOne

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

Kollektorlik tizimi

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

Masofadan identifikatsiya qilish

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

Kredit Berish Tizimi

Batafsil o'qing
Cut Bnl Case Study

SkyMinder

Batafsil o'qing